Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Å va kul med ännu mer frågor! Ni kan fråga om vad som helst, om jag inte vet så tar jag reda på det och är det en fråga till en specifik instruktör så för jag frågan vidare =)


Kommentar: Hej, kommer du att ha några spinning pass på kvällen josefin eller har du bara det på dagen?

Svar: Hej!
Nej, tyvärr kommer jag inte köra nåt cykelpass på kvällstid! Men fredag-lunch är du välkommen att cykla med mig! Men eventuellt till nästa termin, för jag saknar mitt kvällspass mycket!



Kommentar: Hej!
Gud så kul med helt nya pass! Vad är Intervall/Tabata för typ av pass? :)


Svar: Hej Veronica!
Kul att du är nyfiken på passet! =) Som det ser ut i dagsläget är det ett pass som jag kommer köra några söndagkvällar i augusti/september, de kommer bli lite av ett "prova på pass"! Tabata är en typ av intervallträning där du lägger upp passet i 20 sekundersintervaller! Det är ett riktigt tufft pass där du båda tränar styrka och kondition och där du kan pressa dig själv till max! Jag kommer med mer information till veckan om detta! Håll utkik!




Jag, Felicia, Linda, Irene
Oj, vilken gammal suddig bild jag hittade! Detta är från releasen av de absolut första Bodypump-passet vi körde på FVK! Jan/feb 2010! Himmel så tjusiga vi var =)


//Jossan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: