Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 10 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

TINA ANTONSSON - BODYCOMBAT, CORE, CYKEL, YOGA

Mitt namn är
: Tina Antonsson
men du kan kalla mig: Tina räcker gott och fint =)
Antal ljus på min senaste tårta var: 20
Jag började instruera på FVK: Den 2:a december 2009 var dagen då jag höll mitt första cykelpass här, snacka om nervöööst!
och jag tycker det är: Helt klart ett av det bästa jag vet =)
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: GLAD, SVETTIG och PUSHANDE!
Om 10år tror jag att FVK:Fortfarande är ett av de ledande gymmen i Skellefteå, dit människor kommer och tränar för att de vill och tycker om det, inte för att de måste.


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
Positiv, matglad och energifull
Jag arbetar: Är lite överallt just nu, men mest hittar ni mig på Nordanågårdens Värdshus, i receptionen på Friskvårds eller omkringskuttandes i någon av träningssalarna där uppe =)
Några andra fritidsintressen som jag har är: Film! Jag älskar film och serier.
Det jag längtar till mest av allt just nu är: SUPER SATURDAY i Stockolm den 3:e september!!!
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: I Arjeplogs Galtispouda swischandes ner för en nypistad backe! =)
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: Solandes och badandes hemma i Byske på södra
Favoritresmål: Än så länge London, men att resa och upptäcka nya guldklimpar är något jag har tänkt fortsätta med så länge jag lever
Mitt motto: "Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that takes your breath away"
Detta visste ni nog inte om mig: Har inget tungband så jag kan räcka ut tungan gaaanska långt...=)
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Älska det du gör, annars byt träningssätt! Det finns så OTROLIGT många olika träningsformer, så se till att hitta DIN stil och ha sedan jäkligt kul =)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej, var på tinas cykelpass idag, tyckte om musiken och passet, undrar om du kan lägga ut låtarna på bloggen?

    2011-08-15 | 13:36:46

Kommentera inlägget här: