Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 12 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

ANNA-SOFIA GIESE - BODYPUMP

Mitt namn är
: Anna-Sofia Giese
men du kan kalla mig: Fia
Antal ljus på min senaste tårta var: 30
Jag började instruera på FVK: Mars 2011
och jag tycker det är: Superskoj!!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: Energifull, peppande, teknisk
Om 10år tror jag att FVK: Har lyft fram massor av nya träningsformer


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
Glad, drivande, nyfiken
Jag arbetar: Har drivit Känsla-ditt välbefinnande sedan 2005
Några andra fritidsintressen som jag har är: Skriva, dricka kaffe och meditera
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Hösten som nu är här med behandlingar, nya kunskaper, trevligt samvaro och massor av träning!
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: I Renholmen
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: I Renholmen
Favoritresmål: Vackra byggnader och speciella gårdar med anor
Mitt motto: Det viktiga är inte hur man har det utan hur man tar det
Detta visste ni nog inte om mig: Jag är en person med många bottnar men utan hemligheter
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Ha roligt! Träning utan glädje nöter mer än vad det bygger upp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: