Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 11 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

ELIN ANDERSSON - AFROPOWERDANCE, ZUMBA

Mitt namn är:
Elin Annelie Maria Andersson
men du kan kalla mig: Elin
Antal ljus på min senaste tårta var: 31
Jag började instruera på FVK: hösten 2010
och jag tycker det är: fantastiskt roligt!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: glad, hängiven, svettig
Om 10år tror jag att FVK: fortfarande är ett av stans mest populära träningsställen!


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
småbarnsförälder, hemmamysare, husletare
Jag arbetar: som högstadielärare i tyska och engelska
Några andra fritidsintressen som jag har är: att läsa, umgås med familj och vänner, dansa och sjunga
Det jag längtar till mest av allt just nu är: att få ordning på vardagskaoset!
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: i fjällen med nära och kära
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: på stranden
Favoritresmål: har tyvärr inte rest så mycket senaste åren, men skulle gärna åka till Thailand
Mitt motto: Ta inte livet så allvarligt, det är det ändå
Detta visste ni nog inte om mig: Jag har modellat och visat underkläder åt en av stans klädbutiker
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: All träning som blir av är bra träning! Underkatta inte vardagsmotionen och testa gärna nya saker - omväxliing förnöjer! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: