Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 13 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

JESSICA SEHLSTEDT - MAMMACORE, BOX

Mitt namn är: Jessica Sehlstedt
men du kan kalla mig: Jess
Antal ljus på min senaste tårta var: 30 stolta
Jag började instruera på FVK: 2010, byggets rookie
och jag tycker det är: GRYMT!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: Svettig, glad & envis
Om 10år tror jag att FVK: fått massor av nya nöjda kunder som vill ge sig själv bättre hälsa & svettas tillsammans med oss!!!


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
Målmedveten, hoppfull & spontan
Jag arbetar: Laglig pillertrillare på CK
Några andra fritidsintressen som jag har är: Familj/ vänner, en stor dos äventyr & vår blivande hund! När vädret tynger mig blir jag en "pyssel"galning- älskar foton & formgivning!
Det jag längtar till mest av allt just nu är: långresan till Thailand med HELA familjen
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: på en bräda i fjällen eller på isen med färskfångad fisk på grillen
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: utomhus, strand- båt- hängmatteliv funkar...
Favoritresmål: Aussieland
Mitt motto: Så länge jag andas, hoppas jag!
Detta visste ni nog inte om mig: Dansade streetfunk som tonåring med Sveriges aerobicelit, Kim, som lärare
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: För Din goda hälsa- sätt Dig själv i fokus å gör det Du tycker är skoj!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: