Friskvårdskompaniet

Jag veeeeeet....

Kategori: Allmänt

... extremt dålig uppdatering här på bloggen =(

Tiden har helt enkelt inte räckt till... Vi har så himla mycket på gång nu på Friskvårdskompaniet så jag har inte hunnit!!! Trodde knappt det var någon som gick in här fortfarande, men nu såg att det var massor med besökare och dessutom massa kommentarer!!! Så då vart jag himla glad! =)

Så då är ju frågan, ska vi fortsätta hålla bloggen vid liv...!? Våran tanke var nog egentligen att lägga ner bloggen och använda oss utav våran Facebook-sida istället!

Så, vad tycker ni???
Fortsätta eller lägga ner?





Therese, nu finns det inlagt ett cykelpass på juldagen! Kl 10.15!

Mia, titta på våran hemsida, där ligger våran nya kampanj! Köp ett årskort och få 2 månader gratis, 2 instruktörstillfällen & 2 frysmånader! Det finns även 1 månadskort nu för 99kr!

Marika, juleventen är en spännande blandning av olika pass bl.a bodypump challange, coreboll, pilates!





Kram på er!!!

//Jossan

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jag tycker det är kul att läsa vad som händer! Har saknat uppdateringar nu! Finns det tid så hoppas jag att du/ni ska ha kvar den!

    2011-12-15 | 22:19:13
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • hannaroo säger:

    Jag hoppas verkligen att denna blogg blir kvar :)!

    2011-12-16 | 00:43:53
    Bloggadress: http://hannaroo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    LÄGG INTE NER BLOGGEN, det är ju inte alla som har Facebook, jag till exempel !!!!!!

    2011-12-16 | 07:41:56
  • Ida säger:

    Ha kvar den! Är kul att läsa om allt som händer

    2011-12-16 | 09:14:05
    Bloggadress: http://lundmarklundberg.blogg.se/
  • Emma säger:

    Ha kvar den! Om det är svårt att hitta på något att skriva om kan ni ju efterlysa tips från medlemmarna, blanda lite senaste nytt med bra träningstips, träningskläder osv?



    Förresten, vart har Martin och Cirkelträningen tagit vägen? Är det som nedlagt?

    2011-12-16 | 11:48:14

Kommentera inlägget här: