Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 9 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

MALIN SEGERLUND - CORE, BODYPUMP, CYKEL, BODYCOMBAT

Mitt namn är
: Malin Segerlund
men du kan kalla mig: Malin
Antal ljus på min senaste tårta var: Jag har aldrig ljus på tårtan ;)
Jag började instruera på FVK: 2009
och jag tycker det är: Otroligt kul! 
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: Pedagogisk, uthållig och positiv.
Om 10år tror jag att FVK: Fortfarande är en av de bästa anläggningarna i Skellefteå


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
Glad, söker utmaningar och påhittig.
Jag arbetar: Arbetar som förskollärare och till hösten ska jag även studera på halvtid
Några andra fritidsintressen som jag har är: Mina barn
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Sol!!!
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: I slalombacken
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: På stranden såklart!
Mitt favoritresmål: Thailand
Mitt motto: Mata på ;)
Detta visste ni nog inte om mig: Att jag har tränat på Friskvårds sen de öppnade...
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Hitta den den träningsformen som passar dig bäst. Håll ut även när det går tungt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: