Friskvårdskompaniet

Det går bra nu....

Kategori: Tyck till!

Visst är det roligare än nånsin här nu!? =)
Ja, de är snart sommar å det är klart man kanske vill träna ute när det är fint väder... men... ändå!!!!

Tanken slog mig idag!
- De nya Core-passet säger många är kanonbra!
- Zumban är jättepoppis! Å de förstår jag, för det är verkligen superkul!
- I juni kommer nya Bodypump & Bodycombat-passen! Kan inte tänka mig annat än att dom är helt suveräna som dom alltid är! *längtar*
- I princip hela konditionsavdelningen är utbytt till riktigt häftiga "rymdskepp" (konditionsmaskiner)
- Under sommaren får vi in nya gymmaskiner!
- Vi har några nya fantatiska instruktörer!
- Snart kommer Tina & Felicia hem!
- Våra cykelinstruktörer gick en utbildning ihelgen, så de lär dyka upp massa roliga pass framöver!
- Vi hade en gästinstruktör här ihelgen som körde Bodystep & Bodyattack!
- Vi börjar planera massa roliga saker inför hösten!
- Vi har fått in okolsyrat vatten i 50cl flaskor!


Visst håller ni med mig, eller vad känner ni? Tyck till!


(bild från Medlemsfesten)


HEJJA FRISKVÅRDSKOMPANIET!

//Jossan

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Vaknade kl 3 och tänkte: vad bra då kan jag boka maratonpasset på lördag. Fick reservplats 11!!!! Ni förstår ju att ni måste bygga ut???? ;)

    2011-05-17 | 03:28:33
  • Friskvårdskompaniet säger:

    Agnes, jag är 100% säker på att du kommer med, så känn lugnet, vi ses på lördag!

    2011-05-17 | 10:08:00
  • Marianne säger:

    Håller med till 100%..... och dessutom en energifylld Josefin, vad mer kan man begära=)=)=)

    2011-05-17 | 10:39:39
  • Agnes säger:

    Hoppas ni har rätt för jag är ganska sugen!!!

    2011-05-17 | 20:02:02
  • Agnes säger:

    Jag står som sjua nu och har börjat tvivla på att er prognos håller. :(

    2011-05-20 | 11:17:28

Kommentera inlägget här: