Friskvårdskompaniet

Så här känner jag mig just nu....

Kategori: Träning



Jo, BODYCOMBAT är det bästa jag vet! Eller... jo, iaf idag känns det så ;P

Brukar tänka ibland... Vadå, det är ju bara ett gruppträningspass!!! Men det är det inte, det är inte bara ett pass, inte för mig iaf, det är nåt mer! Kan bara inte sätta ord på det! Men jag vet inte... ni som tycker det är lika kul som jag, kanske förstår vad jag menar!

Jag körde ett mixat pass idag... mina favoriter! Det var.... jobbigt!!! och roligt =)

Stay with the fight!
Over and out!

//Jossan

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Fler combatpass, snälla!!



    (Lite kul med anti cellulite shapewear nedanför ditt inlägg!;))

    2011-05-25 | 20:14:46
  • Mattias säger:

    Kanon pass, mycket bra mix på låtarna. Känns som vi vann fighten idag !!

    2011-05-25 | 20:51:46
  • Anonym säger:

    Var tvungen att avboka mitt pass i kväll pga jobb.

    Hoppas du kör mixpasset nästa vecka med, skulle vara kul att prova? :)

    2011-05-25 | 21:00:01
  • Jennifer säger:

    Du är så sjukt bra Josefine, jag blir så peppad utav dig så det inte är sant. Jag kan inte heller sätta ord på vad det är, något alldeles speciellt har du det är säkert!

    2011-05-25 | 21:11:51
  • Sarah säger:

    Kan inte annat än hålla med!! Bodycombat passet på onsdagar med Josefin är heligt!! :D

    2011-05-25 | 21:58:49
  • Jossan säger:

    Åh... så himla goa ni är! Va glad jag blir =)

    Kul att ni gillade mixen, jag kommer köra den varje onsdag nu fram till Release 48 =)

    Och jaaa, idag vann vi definitivt fighten!

    2011-05-25 | 22:29:09
  • Anonym säger:

    Kan du inte köra ditt bodycombat pass någon annan dag med jossan? för det är så kul och man längtar till varje onsdag!:)

    2011-05-25 | 23:10:45
  • Jossan säger:

    Det skulle isåfall vara lördag el söndag men då har jag mina vilodagar! Så det får räcka med 3 combatpass i veckan nu! =) Åsså laddar vi till hösten då vi troligtvis kommer köra 4 pass/vecka!!!

    2011-05-26 | 07:22:03

Kommentera inlägget här: