Friskvårdskompaniet

Sista chansen....

Kategori: Tyck till!

...att Tycka till!

För några dagar sedan la jag ut ett inlägg om att ni skulle få tycka till om nya HT-gruppträningsschemat! Vi har fått in önskemål om fler boxpass, lunchdanspass och senare söndagscykel och det tackar vi för! Vi vill ju veta vad ni tycker =) 

Känner ni andra att ni är nöjda med schemat som vi har haft nu under våren och att vi inte behöver göra några större drastiska förändringar!?! =)

Eller...??

//Irene & Jossan

Kommentarer

  • dice säger:

    ..skulle uppskatta fler Zumba och BodyCombatpass då det är nästintill omöjligt att inte hamna långt ner på reservlistan trots att man praktiskt taget bokar in sig direkt på morgonen, dagen de släpps.

    2011-05-18 | 17:23:15
  • sarah säger:

    Det hade varit roligt om combat och kettlebells kunde ligga senare än 18.00 för oss som slutar den tiden.

    2011-05-18 | 19:12:57
    Bloggadress: http://www.sarahsvagner.blogspot.
  • Annan Sarah säger:

    Här är en som tycker tiden för bodycombat är super O.o Blir så sent annars... Dock skulle jag hemskt gärna vilja ha ett bodycombat pass på lördag morgon!

    2011-05-18 | 20:11:13
  • Lisa säger:

    Fler bodycombat pass! Något fler på vardagen eller på helgen.

    2011-05-18 | 20:39:44
  • Malin säger:

    Det skulle vara roligt om ni startade med något nytt pass, som Bodystep.



    Sen undrar jag om ni skulle kunna lägga ut låtlistan för det nya corepasset? Behöver lite nya träningslåtar.

    2011-05-18 | 20:45:47
  • Anonym säger:

    Skulle vara kul med ett combatpass på lördag eller söndag:)

    2011-05-18 | 21:33:11
  • Josse säger:

    JA ett Bodycombat pass på lördag eller söndag =)

    2011-05-18 | 22:04:30
  • Jennifer säger:

    MEEEEEER combatpass med Josefin!!!!

    2011-05-18 | 22:09:05
  • Agnes säger:

    Lägg gärna ut combatpass på lördag eller söndag förmiddag. På lördag så att man kan kombinera med spinning eller pump. Det är perfekt att träna på förmiddagarna på helgerna! Sen önskar jag att det fans combatpass som börjar 19 eller 19.15 även på vardagar, annar hinner jag aldrig på dem (pendlar Umeå).

    2011-05-19 | 08:03:07
  • Anonym säger:

    Jag håller med, mer combatpass med jossan!, måste bara säga att det var grymt kul i går kväll på combatpasset :)

    2011-05-19 | 08:08:47
  • Marika säger:

    Hej!Gärna fler combat o zumbapass. Om det går så hadde det varit skoj med combat och/eller zumba vid lunch och lördagmorgon och/eller på söndagmorgon.



    Tack för alla bra pass och ett stort tack till alla superbra tränare,som peppat och puschat mig till att göra mer än vad jag trodde var möjligt.

    Jag trodde tidigare inte att träning kunnde vara så roligt(innan jag hadde varit hos er alltså).

    En annan superrolig sak är sedan jag börjat hos er i januari har jag gått ner 8kg,och det är mycket tack vare bodycombat.



    2011-05-19 | 08:16:27
  • Sara säger:

    Jag tycker också att schemat har varit toppen under våren, och att tiden för combat är perfekt! Men, håller med föregående att ett pass under helgen vore toppen :)

    2011-05-19 | 09:17:45
  • Sarah säger:

    Ja fler combatpass med Josefin!!! Finns nog inget roligare än bodycombat-onsdagarna just nu :D

    2011-05-19 | 11:41:46
  • Anonym säger:

    Tycker att schemat är jättebra som det är, speciellt med kettlebells måndag och onsdag 18.00, superrolig träning !!! Vill passa på att tacka för fantastiska instruktörer som gör ett kanonjobb ! Dessutom så är det en jättebra blogg som ni har startat, är in varje dag och läser i den !!!

    2011-05-20 | 15:06:49
  • Anonym säger:

    Tycker att schemat är kanonbra, speciellt med kettlebells måndag och onsdag 18.00, hoppas att de kommer att finnas kvar till hösten !!! Vill passa på att hylla alla fantastiska instruktörer, vilket kanonjobb ni gör !!! Tack också för en jättebra blogg, super !!!

    2011-05-20 | 15:18:35

Kommentera inlägget här: