Friskvårdskompaniet

Snart kommer....

Kategori: Nyheter/Information

Tina Antonsson hem!

Våran goa, glada core, bodycombat och cykel instruktör är snart tillbaka! Förra hösten kände Tina att det var dags att testa vingarna så hon flyttade till London för att prova på något nytt och spännande! Hon jobbar lite på en restaurang på oxford circus, resten av tiden är hon ute på äventyr och upptäcker London!

Hinner man med någon träning när man lever storstadsliv?
Ja absolut, det är min stora passion i livet! Jag träffar en PT en gång i veckan åsså går jag på 2-3 Bodycombat-pass varje vecka! Någon löptur i Hyde Park hinns oxå med!

Trivs du bra?
Ja, alldeles for bra!

Längtar du hem?
Det är blandade känslor att åka hem, men jag saknar alla där hemma och tror verkligen det kommer bli en kanonsommar på Friskvårdskompaniet! Jag är riktigt laddad, även min garderob, det är farligt för plånboken att bo i Niketown =)



Så, snart kommer Tina hem! Hon kommer att jobba i receptionen och köra nåt core, cykel och bodycombatpass i veckan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hurra!! En av Friskvårds bästa instruktörer kommer äntligen tillbaka till huset! Det blir en härlig sommar :)

    2011-05-12 | 23:25:43

Kommentera inlägget här: