Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 5 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

JOHANNA STEINVALL - CYKEL

Mitt namn är:
Johanna Steinvall
men du kan kalla mig: Johanna =)
Antal ljus på min senaste tårta var: 29
Jag började instruera på FVK: 2003 om jag minns rätt
och jag tycker det är: Jätteroligt! Att andra får ta del av det jag brinner för och se deras glädje efteråt
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: peppande, hård, glad
Om 10år tror jag att FVK: säkert har kommit ännu en bit längre än idag om det är möjligt =) Vi börjar ju ha allt man behöver.

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: Fartig, mamma, fru =)
Jag arbetar: Jobbar som förskollärare
Några andra fritidsintressen som jag har är: Renovera i huset, vara med min familj, är sällan still även om jag inte tränar =)
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Sommaren och att föda mitt andra barn =)
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: Ute, kanske vid en grillplats med min familj
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: På stranden/badet eller hemma i solstolen
Favoritresmål: Thailand
Mitt motto: Upplev alla dina drömmar, våga testa
Detta visste ni nog inte om mig: Cocacola beroende i stora mängder =) Har cyklat vättern 2007 brevid Peter Jihde =)
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Gör det du tycker är kul och utgå från det. Ge aldrig upp! Det är du som bestämmer. Våga prova.





LARS BERGKVIST - GYM

Mitt namn är
: Lars Bergkvist
men du kan kalla mig: BQ
Antal ljus på min senaste tårta var: 44
Jag började instruera på FVK: 2000
och jag tycker det är: Superkul
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: Nyfiken, Stor och Rolig
Om 10år tror jag att FVK: Är om möjligt ännu bättre :-)


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
Teknisk, arbetsam och pålitlig
Jag arbetar: som Medicintekniker
Några andra fritidsintressen som jag har är: Snickra på huset
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Att få innertaket klart
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: I slalombacken
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: på stranden
Favoritresmål: Thailand eller Yngsjö (Skåne)
Mitt motto: Det är bättra att ha och inte behöva än att behöva och inte ha.
Detta visste ni nog inte om mig: Jag har gjort en film om sågen i Kroksjön som Kungen har sett.
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Tid för träning är ingenting man får utan man måste ta den.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: