Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 1 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

Kom på att vi kanske borde presentera oss... Vilka är det som jobbar på Friskvårdskompaniet... Ja, listan blir lång! När jag snabbt räknade är vi upp emot 50 personer! Så vi måste väl börja nånstans! Här kommer första delen av typ... väldigt många!

Vi börjar med våra fasta anställda!

Marianne Wallin
Josefin Lindgren
Martin Jönsson
Irene Östman
Michael Karinen



MARIANNE WALLIN

Jag började arbeta på FVK: November 2008
Jag är anställd som: operativt ansvarig för den dagliga verksamheten, instruktör & hälsokonsult
När jag är på FVK hittar ni mig mest troligt: på kontoret eller i receptionen
När jag inte är på FVK kan ni hitta mig: på golfbanan, ute med hunden eller på barnens fotbolls/innebandy match
Om andra skulle beskriva mig med tre ord, skulle det nog vara: glad, spontan & drivande
Träningsglädje för mig är: när jag åker ner utför en svart backe i ilande fart med brännande lår eller känslan efter ett tufft SPYC-pass när hela kroppen känns trött och flexibel
Om 10år tror jag att FVK: har expanderat till dubbel storlek och har nya stora omklädningsrum med bastu!



JOSEFIN LINDGREN "Jossan"

Jag började arbeta på FVK: som instruktör 2003, på "heltid" 2009
Jag är anställd som: receptionsansvarig & instruktör
När jag är på FVK hittar ni mig mest troligt: överallt! I receptionen, i gymmet, i gruppträningssalarna eller på kontoret!
När jag inte är på FVK kan ni hitta mig: ute på andra äventyr!
Om andra skulle beskriva mig med tre ord, skulle det nog vara: energisk, ansvarsfull & envis
Träningsglädje för mig är: glada motiverade & träningssugna människor, riktigt peppande musik och när man börjar längtar till nästa träningspass!
Om 10år tror jag att FVK: is still going strong!


Fortsättning följer...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: