Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... Del 2 av.... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

MARTIN JÖNSSON

Jag började arbeta på FVK:
2002
Jag är anställd som: friskvårdskonsulent
När jag är på FVK hittar ni mig mest troligt: i gymmet!
När jag inte är på FVK kan ni hitta mig: på norra Sytertoppen
Om andra skulle beskriva mig med tre ord, skulle det nog vara: rak, glad, otålig
Träningsglädje för mig är: 
blod, svett & tårar
Om 10år tror jag att FVK: firar 20års jubileum


IRENE ÖSTMAN

Jag började arbeta på FVK: som instruktör 2002, på "heltid" 2008
Jag är anställd som: gruppträningsansvarig & instruktör
När jag är på FVK hittar ni mig mest troligt: lite överallt, men helst i en gruppträningssal!
När jag inte är på FVK kan ni hitta mig: hemma i vårt nyinköpta hus i Kåge med min sambo och mina 2 barn
Om andra skulle beskriva mig med tre ord, skulle det nog vara: glad, omtänktsam & bra på att lyssna
Träningsglädje för mig är: den underbart sköna känslan man har efter ett tufft träningspass och allt det goda det för med sig
Om 10år tror jag att FVK: fortfarande är ett hemtrevligt gym som välkommnar alla och som anammar allt nytt som händer i träningsbranschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: