Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... del 4 av... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

Dags att börja beta sig igenom alla våra fantatiska instruktörer!


MALIN RÖNNQVIST - CYKEL

Mitt namn är: Malin Rönnqvist... inte med k, utan qv... ;P
men du kan kalla mig: jaa... tydligen spinning-Malin, har jag hört.. men håller inte i längden, många Malin blir det!
Antal ljus på min senaste tårta var: 38 -hugas...
Jag började instruera på FVK: måste varit 2009.. tror jag
och jag tycker det är: fantastiskt roligt! Ett nöje som ger så mycket tillbaka, en massa nya bekantskaper, härliga kunder!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: Det borde definitivt någon annan besvara.. hmm - ambitiös, glad, drivande
Om 10år tror jag att FVK: fortfarande är ett hemtrevligt krypin för träningssugna

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: ambitiös, glad & drivande =)
Jag arbetar: med information och kommunikation på Skellefteå Kraft
Några andra fritidsintressen som jag har är: Just nu håller jag på ta jägarexamen. Har hållit till en del i stallet oxå under åren.
Det jag längtar till mest av allt just nu är: en härlig sommar med nära & kära
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: i en snödriva eller i skoterspåret
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: i stugan med ett fiskespö
Mitt favoritresmål är: måste nog säga Thailand
Mitt motto: Vad är det värsta som kan hända?
Detta visste ni nog inte om mig: Jag har tävlat i tv, snurrat på hjul med Hanna Graaf, det är förhoppningsvis preskriberat. Sedan blev jag uppringd av 'Ensam mamma söker' under tiden jag var singel, det hade ju varit något stort i Skellefteå =)
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Pain is temporary, glory is forever





ULRIKA LUNDGREN - BODYPUMP, CORE, CYKEL

Mitt namn är:
Ulrika Lundgren
men du kan kalla mig: Ullis
Antal ljus på min senaste tårta var: 31
Jag började instruera på FVK: januari 2004
och jag tycker det är: jätteroligt och otroligt beroendeframkallande
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: perfektionist, glad och småelak ;P
Om 10år tror jag att FVK: har vuxit ännu mer och erbjuder ett ännu bredare utbud än vad vi redan gör

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: vardagslat, disträ, husmus
Jag arbetar: högstadielärare i spanska och engelska
Några andra fritidsintressen som jag har är:
renovera huset, umgås med mina barn, dola på i trädgården, lata mig med min karlslok
Det jag längtar till mest av allt just nu är: sommarlov
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: så långt bort som bara är möjligt från allt vad snö och fjäll heter
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: på stranden med familjen
Mitt favoritresmål är:
Spanien
Mitt motto:
Oavsett hur bra du än är så kan du alltid bli bättre
Detta visste ni nog inte om mig: Min dag startar inte förrän jag fått mitt första glas coca-cola
Mitt absolut bästa träningstips till dig är:
Den bästa träning är den träning som blir av och glöm inte att fråga oss instruktörer om det är något du funderar på, stort eller litet....


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: