Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... del 6 av... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer

LINDA OLSSON - BODYPUMP, CORE, AFROPOWERDANCE, BODYCOMBAT

Mitt namn är: Linda Inger Beatrice Olsson
men du kan kalla mig: Enklast blir nog att kalla min Linda =)
Antal ljus på min senaste tårta var: Inga, men om jag skulle ha haft ljus, så hade det varit 30 stycken!
Jag började instruera på FVK: våren 2005
och jag tycker det är: fantastiskt roligt! Blir roligare hela tiden!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: energiskt, positiv och pedagogisk (hoppas jag)
Om 10år tror jag att FVK: har expanderat ytterligare och fortfarande är ett trevligt träningsställe.

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: kreativ, ärlig och uppfinningsrik (alternativt - mamma/lärare/kompis)
Jag arbetar: som gymnasielärare på Anderstorpsskolan, men är just nu mammaledig för andra gången
Några andra fritidsintressen som jag har är: allt som är kreativt, jag gillar att pyssla och skapa. Sedan är läsning ett bra sätt för mig att njuta av egentid. Däremot blir det inte så mycket egentid nu med två smågrabbar!
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Att maken ska få semester, så att vi kan ta hand om barnen tillsammans! Sen längtar jag otroligt mycket efter att få börja instruera/träna igen.
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: i skidbacken, eller i en snögrotta
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: på stranden
Favoritresmål: Brasilien var en höjdare, dit åker jag gärna igen.
Mitt motto: ingenting är omöjligt!
Detta visste ni nog inte om mig: Jag är en sucker för vilda växter och gav mig själv läxa på blomnamn varje dag ur en flora innan jag ens börjat skolan, så jag kan nog i stort sätt namnet på de flesta vilda blommor här!
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: hitta en träningsform som gör dig lycklig. Träningsglädje är det absolut bästa motovationen!





VICTORIA HOLMSTRÖM - BODYPUMP, BODYCOMBAT

Mitt namn är
: Victoria Holmström
men du kan kalla mig: Vicky
Antal ljus på min senaste tårta var: 21
Jag började instruera på FVK: Oktober 2009
och jag tycker det är: lärorikt och givande - men framför allt KUL!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: fokuserad, peppande, smått galen
Om 10år tror jag att FVK: is still going strong!
 

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: lugn, ordningssam, snäll 
Jag arbetar/studerar/annat: Har sökt sjukgymnast-programmet till hösten
Några andra fritidsintressen som jag har är: förutom träningen: umgås med vänner och familj, träna/promenera med min hund Max
Det jag längtar till mest av allt just nu är: SEMESTERN!
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: i skidspåret bakom Max (draghjälp :P)
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: på stranden i bikinin, eller i skogen med joggingskorna 
Favoritresmål: Har bara varit i Cypern än så länge, så jag får väl svara det då?
Mitt motto: No pain, no gain
Detta visste ni nog inte om mig: Jag är en jävel på Alfapet!
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Det beror ju helt på vad man har för mål med sin träning, men ordentligt med mat och sömn är ju A och O om man tränar hårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: