Friskvårdskompaniet

Vilka är vi... del 7 av... typ 50!

Kategori: Personal & Instruktörer


IDA MYRÈN FALKMAN - BODYJAM


Mitt namn är: Ida Myrén Falkman
men du kan kalla mig: Ida
Antal ljus på min senaste tårta var: 27
Jag började instruera på FVK: 2011
och jag tycker det är: Sååååå roligt!
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: energi, rytm, inlevelse
Om 10år tror jag att FVK: ännu större på Skellefteås karta

3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK: mor, sambo, syster
Jag arbetar: som administratör på Briljant Ekonomisystem Nord AB
Några andra fritidsintressen som jag har är: bilar, sjunga, discgolf, hockey
Det jag längtar till mest av allt just nu är: Till min släkt i nordnorge
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: på en fjälltopp
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: i Västerås på Big power meet! Med massa vrålåk!!!
Favoritresmål: Har inget
Mitt motto: Only you can change your stars!
Detta visste ni nog inte om mig: är diplomerad massör
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: Stressa av!! Stress tar dig fler steg bak än fram!




LINA LUNDBERG - CYKEL

Mitt namn är
:Lina
men du kan kalla mig: Lina går bra :)
Antal ljus på min senaste tårta var:26
Jag började instruera på FVK: började på friskvårds medan korpen fortfarande hyrde lokaler då instruerade jag i box. Nu instruerar jag bara i spinning, men hjälp när började jag? Kanske 2002
och jag tycker det är: Jättekul :)
3 ord som beskriver mig själv när jag instruerar: glad, fokuserad och svettig :) 
Om 10år tror jag att FVK: Är lika hemtrevligt som nu. Ett mysigt gym där alla är välkommna


3 ord som beskriver mig själv när jag inte är på FVK:
jag är en något förvirrad mamma och sambo som ofta har många bollar i luften . Älskar att pyssla. 
Jag arbetar: på stadium
Några andra fritidsintressen som jag har är: löpning och umgås med familj och vänner
Det jag längtar till mest av allt just nu är: semester så klart
En solig vinterdag i mars tillbringar jag gärna: liggandes i solen uppe i wuogga dit vi åker varje påsk 
En varm sommardag i juli spenderar jag helst: var som helst nästan, bara jag får vara ute. 
Favoritresmål: Thailand 
Mitt motto: lev livet nu och inte sen. . 
Detta visste ni nog inte om mig: drömmer om att få springa Lidingö loppet innom en snar framtid :) 
Mitt absolut bästa träningstips till dig är: för er som jag som mest tränar kondition, använd pulsklocka och upptäck hur roligt det är, Få bättre kontroll och lär känna din kropp ännu bättre :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: