Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Hej, kommer ni att skaffa några pulsklockor på friskvårds som man får låna till grupppassen eller måste man skaffa en egen? om man ska skaffa en egen har ni några tips på vad man ska tänka på innan man köper en?

Svar: Hej! Kul att du frågade, pulsträning är verkligen superkul! Det finns några pulsklockor för utlåning i receptionen som man kan låna till alla våra gruppass om man vill! Och ja, vi kommer förhoppningsvis skaffa in pulsklockor efter jul men vi kan inte lova något! Dom klockorna kommer gälla för spinning!
Jag har själv en GARMIN pulsklocka som jag är supernöjd med. Den har jag köpt på cykel & fiskecenter här i skellefteå! Om du är ute efter att träna seriöst med pulsklocka skulle jag rekommendera att köpa en egen klocka. Man kan ladda ner ett programm via GARMIN där man enkelt kan lägga in alla sina träningspass. På så sätt blir träningen riktigt intressant och man märker snabbt förbättrade resultat! Gå in på cykel & fiske så kan dom berätta mer! Hör av dig om du undrar över något mer och lycka till =)



//Jossan

Kommentarer

  • maggie säger:

    Hej hej! På tal om pulsklockor.

    Jag har för mig om att för ganska länge sedan pratades det om en att en skärm skulle tillkomma på spinning passen där man ska kunna se allas (?) puls. Kommer det att komma någon gång? :)

    2011-09-28 | 19:52:29

Kommentera inlägget här: