Friskvårdskompaniet

Tillbaka i verkligheten....

Kategori: FVK på äventyr!

... och det känns roligare än någonsin!

Vilken fantastisk underbar träningshelg vi har varit på ihelgen! Jag, Irene, Tina, Marianne, Malin S, Anki och Felicia var i lördags på Les Mills Supersaturday! Detta var ett event som arrangerades i Globen där Les Mills kör alla sina "Body"-pass... alltså pump, combat, balance m.fl! Med toppinstruktörer från hela världen fick vi testa nya pass! Vilken dag, vilket tryck och vilken träningsenergi!!! Det går inte att beskriva med ord hur häftigt det var!



På väg till Globen.... förväntansfulla & träningssugna =)


Vi hann med lite shopping innan allt startade!


Här laddar vi för BODYCOMBAT 49!


Vilken release!




Detta är Rachel Cohen... Hon är (tillsammans med hennes man Dan Cohen) Program Director för Bodycombat!



Så ni förstår att det var rätt häftigt ;P kände mig som ett barn på julafton!!!


Taggar för BODYPUMP 79!


Grymt bra pass!

Jag ska försöka lägga upp några filmklipp lite senare... =)


Behöver jag säga hur taggad jag är!!! NU KÖR VI!



MISSA INTE Friskvårdskompaniet egna SUPERSATURDAY 8 oktober, mer info kommer snart! Boka in detta, det kommer bli grymt ;P

//Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan man inte köpa kort för bara gruppträning längre? på hemsidan står bara priser för gymträning och guldkort :)

    2011-09-07 | 12:19:12

Kommentera inlägget här: