Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Kör gärna någon gång ettn tema cykelpass typ Tour De France som ni hade för några år sedan, behövs då en projektor. I övrigt tycker jag att instruktörerna väljer bra och medryckande musik. Vill passa på och berömma era duktiga spinningtjejer Tina, Johanna, Maria, Malin mfl som har bra och intensiva pass, särskilt där intervallträning körs.
Finns det några planer på nya cyklar? De som finns nu är i och för sig helt ok, men det vore utvecklande att ha cyklar med display och olika mätfunktioner.
Spinninghälsningar Anders


Svar: Hej Anders! Kul att du gillar tjejernas pass! Jag är helt säker på att dom blir superglada över att läsa detta! Ja, vi kommer att byta ut våra cyklar men vi vet inte när! Vi har helt enkelt inte hittat någon cykel som vi tycker är bättre än dom vi har just nu! Men vi letar vidare! Absolut, cyklar med display vore toppen! Och jag ska föra ditt önskemål om temapass vidare till alla instruktörer, så håll utkik!




Kommentar: Hej hej! På tal om pulsklockor.
Jag har för mig om att för ganska länge sedan pratades det om en att en skärm skulle tillkomma på spinning passen där man ska kunna se allas (?) puls. Kommer det att komma någon gång? :)


Svar: Hej Maggie! Ja, det kommer vi att köpa in, vi kan dock inte sätta något datum ännu, men jag återkommer när vi vet mer! 


//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: