Friskvårdskompaniet

Bilder!

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder, både från Maraton 7 april och Dansevent 13 april!


MARATON - aerobic, parträning, core & bodycombat!


Aerobic


Parträning


Core


Bodycombat


Vilket härligt maraton-gäng!





DANSEVENT - afro, pitbull, koreograferad dans, step ala 70-tal, zumba  & sh´bam!


Daniel laddar upp med lite bål!


Våra duktiga dansinstruktörer - Elin & Helena, Jenny & Malin G


Förväntansfulls deltagare!


Mums!




Visst är det roligt med olika events å specialpass?? Ni som var med på maratonet å danseventet, hade ni kul?? Vad tycker ni? Vad skulle ni vilja att vi hittade på härnäst? Kom gärna med ideér och förslag!

//Jossan


Kommentarer

  • Anonym säger:

    När börjar ni sälja sommarkorten?:)

    2012-04-16 | 11:37:30
  • Marika säger:

    Hej!

    Maratonpasset var en jättebra mix av olika pass.

    Jag gillar maratonpasset jättemycket. För det är lagom lång tid per pass,olika träningsformer och roligt.

    Sedan är det en bra start på dagen,det brukar ju vara på lördagsmornar.

    Extra kul att ni har med combat för det passet är verkligen superkul och så blir man så glad o kan hålla på längre fastän det är jobbigt men man ändå inte sluta för det är så roligt.



    Ett av passen under maratonpasset var parträning. Det hadde varit bra om ni kunde skrivt nått på f.b om den. Om att man inte behövde boka ihop med nån å så. Nu kanske nån missade ett superroligt pass pga att dem antog att det inte funkade pga att dem inte hadde nån träningskompis.



    Mitt förslag är att ha 75minuters combat nån lördagsmorgon,å det hadde varit en jättebra start på dagen.



    Danseventet

    Danseventet var roligt men jobbigt att hänga med i all koregrafi efter stund. Jag blev lite snurrig/yr under steppen för det var lite jobbigt å hänga med.

    Under sh´bam passet som jag dansade i sal 2 fick jag en sticka i fingret. Tyvärr kollade jag inte var jag satt händerna(det var nån rörelse då man skulle ha händerna på golvet). Som tur var gick den snabbt att dra ut(för den var rätt stor).



    Min favorit bland danspassen var Pitbull.Bra musik o koregrafi.



    Tack en gång till friskvårdskompaniet som hittar på roliga events. Och alla superbra ledare. :=)





    2012-04-16 | 12:16:22
  • Anonym säger:

    Danseventet va nog de roligaste jag har varit på i hela mitt liv :) Ska jag lätt göra om! & hoppas att de kommer nå fler tillfällen :)

    2012-04-16 | 13:47:00
  • A säger:

    Håller med föregående - hur kul som helst!! Värt varenda öre!! Kommer definitivt att vara med om ni anordnar detta fler ggr, eller ska jag säga När? :)

    2012-04-16 | 20:12:51
  • jenny säger:

    vilka låtar var med på senaste zumbapasset?

    2012-04-16 | 23:12:02

Kommentera inlägget här: