Friskvårdskompaniet

Fullt upp....

Kategori: Allmänt

.... kan man säga att det är just nu!

Irene är i fjällen, Marianne är... hmm, oxå i fjällen tror jag & Johan är i Thailand.... så jaaa.... nu är det jag & Tina som jobbar typ! Hade tänkt slänga upp nån bild från maratonpasset... men jag hinner inte! =S för nu har jag fullt upp med att vila i soffan ;p

Nåväl, vi tar nya tag imorgon! Då ska jag köra "coreball" =) det blir kul!

Jag trodde Jihde och Wikegård skulle komma å gymma innan matchen idag... som dom gjorde i lördags ;p men dom kanske har vilodag idag!



Sköt om er!
//Jossan

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Härligt med hockeyspinning! Bra jobbat Rickard (och alla andra som har gjort det möjligt)! Hoppas bara att det inte blir sista matchen för i år!

    2012-04-12 | 08:11:49
  • Emma säger:

    Hej Josefin!

    Kommer ni ha något sommarkort i år?

    //en friskvårds-saknande Emma

    2012-04-12 | 21:06:34

Kommentera inlägget här: