Friskvårdskompaniet

Lördag!

Kategori: Allmänt

Dagen började med ett Bodycombat Teknik-pass följt av ett vanligt Bodycombat-pass! Mycket härligt! En kanonbra start på en lördag enligt mig ;P Det blev dock en riktigt tuff knockout på slutet... i vanliga fall nockar vid motståndaren efter 196 slag.... idag tog det nog uppemot 300!!!! Haha =) råkade svamla lite! Så tack alla som var med idag, jag hade jättekul!

Nu känner jag mig tröttare än vanligt... men en ordentlig lunch och kanske lite sol i ansiktet borde göra susen!

Trevlig helg!
//Jossan

Kommentarer

  • Mirja säger:

    Enormt bra pass idag! Dagen kan inte bli annat än bra med en sån start :)

    2012-04-28 | 13:42:54
  • jenny säger:

    en sak jag tänkte på..

    du och tina som har pass flera ggr per vecka.. vad har ni för mål?

    eller är det svårt att ha mål när man jobbar med det ni gör?

    vi säger att ni skulle vilja ha en löparkropp (smal med inte så mkt stora muskler), vore inte det svårt då när ni har body combat m.m? har ni några mål på hur ni vill se ut i kroppen eller tar ni det som det kommer eftersom ni jobbar med olika pass? hoppas du förstår :)

    2012-04-28 | 18:33:18
  • Isa säger:

    Tack själv! Jag trodde inte att combat var nått för mej, men jag tyckte att det var så kul...och så jobbigt! =)

    2012-04-28 | 20:02:10
  • Linda Andersson säger:

    Var på Sh´bam -passet idag och det är verkligen ett superkul pass! Lite "tyckande"; Lördag 14:00 (eller tom senare) är en jättebra tid på lördagar. Hörde att det var fler i lokalen som tyckte det. Lite "frågande": har ni några planer på en dansgrupp för barn?

    //Linda

    2012-04-28 | 21:03:51

Kommentera inlägget här: