Friskvårdskompaniet

MARATON!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig start på dagen!
Vi startade med aerobics... det var himla kul, det var länge sen jag körde så jag hade nästan glömt att det faktiskt är roligt =) Sen fortsatte vi med parträning, Irene körde hårt med oss! Det var jobbigt, men roligt! Det är bra när man tränar med någon, då vill man inte ge upp lika fort ;P Sen körde vi core, tuffa mag- och ryggövningar! Å till sist - Bodycombat! Det blev totalt 2 härliga träningstimmar! Jag & Irene hade riktigt skoj, å de tror jag alla hade! Å vilka fantastiskt härliga deltagare =) det är så himla kul när våra medlemmar inte är rädda för att testa nya pass, pass som de i vanliga fall inte skulle gå på! Det är träningsglädje för oss!
Nu önskar vi er än en gång en riktigt glad påsk!
//Jossan

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jag tycker att det var grymt! Hur kul som helst! Bra jobbat och tack för idag!

    2012-04-07 | 18:56:30
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Marika säger:

    Tack Josefin o Irene!

    Superbra,jätteskoj o bra variation på passen.



    Det enda som är lite jobbigt är träningsvärken jag har i magmusklerna. Så det blir soffläge i morrn.



    Hoppas på fler maratonpass i framtiden. :=)



    Nu ska jag ladda för nästa långpass,dans-eventet på fredag.



    Hoppas ni får en fortsatt glad påsk.

    2012-04-07 | 22:37:39
  • Marika säger:

    Hej,igen!



    Glömde å skriva en sak igår.

    Maratonpasset var superbra med en jättebra mix av pass.

    Tack för att du var en så bra parpartner igår,Josefin. Det är tack vare dig som har svårt att ta mig upp från soffan o säng pga att jag känner av mina magmuskler.



    Vill även tipsa er inför ev. framtida maratonpass.

    Om ni ska ha fler maratonpass eller liknande där det är en kostnad så skriv en lapp utedörren och eller en skylt i kassan där ni informerar om att passet kostar en viss summa.

    Det kändes som om personen i kassan inte var informerad om att det kostade 50kr.

    Tror inte ni skulle fått in några pengar om inte vi kunder frågade om det inte kostade 50kr.

    (Vad jag vet så betalde inte alla avgiften pga att det antog att det inte var nån och personen i kassan sa inte nått. )

    2012-04-08 | 07:34:04
  • Sarah säger:

    Det var superkul!! Toppenstart på dagen :)

    2012-04-08 | 09:10:53
  • Marika säger:

    Hej!

    När börjar shbam?Jag har sett att ni skrivit att det börjar nästa vecka och kommer att gå tis o torsdag men jag har inte sett nått på bokningssidan.



    2012-04-09 | 07:52:48

Kommentera inlägget här: