Friskvårdskompaniet

Tisdag!

Kategori: Gruppträning

Idag är jag lite ledig =) kompar ut 4 timmar nu på eftermiddagen så jag ska bara in å köra mina pass ikväll! Core & Bodypump! Har lite pirr i magen... jag ska nämligen bli utvärderad idag på bodypumpen! Vi försöker hinna utvärdera alla våra instruktörer varje eller vartannat år! Friskvårdskompaniet har helt fantastiskt duktiga instruktörer, allihopa, det hoppas jag ni håller med mig om =) men det finns alltid något man kan tänka på som gör att man kan bli lite bättre ;P



Så håll tummarna ikväll ;P

//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej! På dina combat pass märks det verkligen att du brinner för combat.

    Jag tycker du är en superbra ledare. Du är framför allt väldigt bra på att puscha och peppa än till att ge det där extra som man inte trodde man hadde.



    Det är något magiskt med dina combat pass. Tack, Josefin!



    2012-04-17 | 17:05:55
  • Jossan säger:

    Tack Marika! Va snäll du är, det värmer ;p

    2012-04-17 | 20:08:03
  • Sarah säger:

    Vi blev ju några färre än vi brukar vara, men som vanligt var det ett kanonpass! :) Jag har en fråååga! Ser att det inte är någon tabata på söndag, kommer den att plockas bort från den dagen?

    2012-04-17 | 22:28:45

Kommentera inlägget här: