Friskvårdskompaniet

Godmorgon lördag!

Kategori: Allmänt

Sista lördagen vi har öppet 9-13, sedan blir det ordinare öppetider igen, 8-16. Just nu är det riktigt lugnt här i huset. Viktoria kör combat med ett gäng morgonpigga på övervåningen, ett tiotal är i gymmet och tränar till The Baseballs härliga stämmor, soler lyser in och gör det ännu varmare här idag och själv står jag i receptionen och dricker en celsius apelsin och laddar för Bodystep. Första gången jag ska köra och leda ett helt pass SJÄLV, så lite nervöst är det allt... men förhoppningsvis så ska det gå bra! ;)
 
Medan jag kör steppen kommer Anna hit och står i repan. Sen när jag är klar ska vi städa i damernas ordinare omklädningsrum, för på måndag slår vi ju upp dörrarna dit! Det har blivit jättejättefint där inne
 
 
Såhär ser det INTE ut nu vill jag lova...;)
 
Hoppas ni alla får en fin dag allihopa =)
 
// Tina

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Ha en skön helg själv! Vet du vem som kör step imorgon? Det står inget på schemat!

    Svar: Det är Malin F och Ulrika, vet inte varför det inte syns - ska kolla upp det! Tack det ska jag ha =) Detsamma! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-08-18 | 12:31:35
  • Anonym säger:

    Fel av mig! Det är Malin F och Anna-Sofia =) // Tina

    2012-08-18 | 14:24:19

Kommentera inlägget här: