Friskvårdskompaniet

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Ja, som ni förstår är det fullt upp! =) Men vi gillar det!
Så få höra... hur mår ni? Vi blir så glada när ni skriver till oss, så fortsätt gärna med det ;p Har ni kommit igång med träningen nu efter sommaren? Trivs ni hos oss? Vad tycker ni om alla våra satsningar?
 
 
Jag har haft MASSOR att göra i veckan, bl.a:
- Tränat med mina PT-kunder.... äntligen har jag fått komma igång som Personlig tränare, och det är verkligen hur kul som helst! Så känner du att du vill ta din träning till en högre nivå? Tveka inte på att höra av dig =) Skicka ett mail till: [email protected], så kan jag berätta mer om hur det fungerar att träna med en PT! Dessutom kör jag en liten kampanj på våra paket-priser ;p 
 
- Jag har knåpat på en broschyr om alla våra gruppträningspass! Så håll utkik, snart finns den i receptionen!
 
- Fortsatt med nya Core 9! Passet är färdigt, nu ska det bara övas in, renskrivas koreografi och filmas =)
 
- Höstgruppträningsschemat är i full gång.... vi har mer pass än någonsin och energin i gruppträningssalarna går inte att beskriva! Jag har kört massor med härliga pass i veckan... bl.a gjort "comeback" som box-instruktör! ;p
 
- Å ni har väl inte missat våran kampanj!? Köp årskort och få 3 månader gratis! Dessutom finns nu även autogiro på 24 månader.... Det är ju toppen... GULD-kort för bara 265:- i månaden, istället för 350:-!
 
- Snart kommer våran "friskvårdstidning" ut oxå! *längtar*
 
- Invingning av våran nya gymavdelning är ju på lördag! Spännande va???? Dessutom erbjuder vi gratis träning i hela huset ;p
 
 
Nepp, dags att sova, å börja ladda för imorgon!
Vi ses!
//Jossan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: