Friskvårdskompaniet

...och ännu mera träningsvärk!!!!

Kategori: Allmänt

Allvarligt... jag kan typ inte röra mig! =)
 
Gårdagens TABATA-pass känns i hela kroppen! Men tack å lov att Tina oxå har träningsvärk... de känns som skönt att veta på nåt sätt.... haha =)
 
Nåväl.... funderade imorse på om friskvårds kanske skulle godta orsaken "träningsvärk" om jag skulle sjukskriva mig idag... men idag är en viktig dag... har massor att göra! Så jag rullade mig ur sängen, fick kämpa med att ta på mig sockar... för att inte tala om när jag skulle få på mig skorna! Men till slut så fick jag mig ut på en härlig morgonpromenad! Med staplande ben och ett långsamt tempo till en början fick jag till slut igång lite blodcirkulation i kroppen ;P Riktigt härligt.... å vilket väder!
 
Hoppas ni får en fin dag!
//Jossan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: