Friskvårdskompaniet

Träning - sommar 2012

Kategori: Allmänt

Okej... nu är det ju som dags att dra igång på allvar... de tycker vi iaf! Sommaren lider mot sitt slut, de flesta har börjat om att jobba... å suget efter energifyllda, svettiga, tuffa och härliga träningspass är större än någonsin! ;p
 
Men först vill vi veta hur eran träningssommar varit!?
Har ni kört hårt eller tagit de lungt?
Tränat ute eller inne?
Har ni testat något nytt?
Har ni semestrat å tränat på andra anläggningar i sverige?
 
 
Jossan: Jag känner mig rätt nöjd med min träning sommaren 2012! Jag började ju komma igång rätt bra med löpning under juni när jag var i sthlm på PT-utbildningen... men de fick jag tyvärr rätt snabbt lägga på hyllan pga mitt knä! Men morgonpromenader har gått bra... finns ju inget bättre sätt att starta dagen på =) Annars har fokus varit gymträning, vilket jag älskar =) under vissa veckor hann jag med 4-5 tuffa gympass!
Hann även gå på några gruppträningspass som deltagare vilket verkligen är supermysigt, man blir riktigt inspirerad och peppad!! Sen har jag själv kört combat å core på onsdagar.... det har varit riktigt härliga kvällar!
Nu i augusti har jag testat mig på löpning igen å det har faktiskt gått riktigt bra! 
Känns som att jag hunnit massor av härliga träningspass i sommar.... utöver allt detta har jag även varit helt ledig från träning i 7 heeeela dagar! Kämpigt, jobbigt och trist men otroligt välbehövligt! Så nu känner jag mig mer taggad än någonsin! Det känns som att hösten 2012 kommer blir en GRYM träningshöst! Nu kör vi =)
 
Tina: "Det blir aldrig som man har tänk sig", eller hur är det uttrycket lyder? När sommaren nalkades kände jag verkligen en stor pepp på ledighet, sol och framför allt en massa TRÄNING! Jag var supertaggad på en riktigt svettig sommar i bägge bemärkelserna alltså! Men sen vet jag inte riktigt vad som hände..., poff och så var sommaren nästan över! Visst blev det ledighet, och endel övande för BodySteppen, men inte blev det då nå mycket sol och inte så mycket annan träning heller som jag tänkt! Men det är väl så det är ibland - det blir inte som man har tänkt sig. Jag har haft en riktigt bra sommar ändå =) Sen tror jag Motivation är något som kommer och går, och så tror jag det är för alla. Men nu är den då tillbaka hos mig och jag känner mig S U P E R L A D D A D för hösten!!!
 

//Jossan & Tina

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Vad för PT-utbildning har du varit på ? :)

    Svar: Hej Hanna! Jag gick via Ylab-education, vi höll till ute på lillsved folkhögskola i stockholm! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-08-08 | 21:31:45

Kommentera inlägget här: