Friskvårdskompaniet

Trött, tröttare, Josefin.....

Kategori: Allmänt

3 arbetsdagar avklarade å jag är heeeeeelt slut! De tar nog ett tag innan man kommer in i tempot igen ;p
 
Jag är trött, jag har träningsvärk precis överallt (men okej, det gillar jag ju....) och benen känns otroligt tunga! Men det är ju sååå kul! De går ju inte att låta bli att ryckas med när man ser alla träningsgalningar som håller till på friskvårds! Man blir ju så taggad!!!
Nåväl, det är underbart att vara tillbaka på jobbet.... jag har längtat!
Men tro de eller ej... nu längtar jag mest till lördag.... denna vecka betyder lördag VILODAG! ;p 
 
Tack alla som var med på mitt combat-pass idag!! Ni gav mig massor med energi, de var precis de jag behövde idag, för himmel så trött jag var =) 
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: