Friskvårdskompaniet

Lift yourself!

Kategori: Allmänt

Man måste ju bara älska BODYSTEP!!
Körde tidigare ikväll ett pass där jag och Linda teamade - och gud vilken energi! Mycket bra kämpat alla ni som var med!
I tre veckor har vi nu kört BodyStep på Friskvårdskompaniet - visst har ni hunnit testa?? I så fall, vad tycker ni? :D
Den allmänna beskrivningen av BodyStep lyder "En modern version av Step-Up med ledorden energi, kraft och glädje!" Ni som testat, håller ni med? ;)
 
Nästa vecka är det utlagt ännu fler pass för de som vill komma och svettas med oss:
På tisdag kl 8.30 kör jag och Anna-Sofia
På torsdag kl 16.30 kör Anna-Sofia och Ulrika
Och på fredag kl 16.30 kör Linda
 
Komsi komsi!! =)
 
 
 
// Tina
 
 

Kommentarer

  • Ann Lundqvist säger:

    Jo, jag har testat och det är riktigt skojsigt. Mycket bra att man kan välja lite själv hur hårt man vill göra passet och att även en som jag, som inte kan kordinera armar och ben, kan vara med. Det går ju precis lika bra att skita i armarna där det knepar ihop sig.

    2012-08-03 | 16:12:55
  • Anne-Lie säger:

    Riktigt roligt och svettigt pass. Gillar det massor. Inte för svår koordination men ändå lite att hålla reda på ;) Kul med lite sånt ändå tycker jag som älskar danspass mest av allt. Bra initiativ!

    2012-08-08 | 17:08:37

Kommentera inlägget här: