Friskvårdskompaniet

BP 84 & BC 54

Kategori: Allmänt

Som lovat kommer här lite info om de nya passen som vi körde igår!
 
BODYPUMP 84
Men åååhhh..... vad jag saknar pumpen.... det är ju verkligen hur roligt som helst! Jag var så himla lycklig igår under passet, fast jag var förkyld... slut i kroppen efter combaten.... å inte körde med vikter på knäböjslåten.... men det var super ändå! Vet egentligen inte om det var själva passet, det var nog bara känslan att få köra pump igen som gjorde mig så glad! Så mitt nyårslöfte blir att träna upp mina knän så jag kan börja om med pump till hösten =)
Nåväl, tillbaka till passet!
 
Uppvärmningen - helt ok, som vanligt!
Knäböj - svårt för mig att säga eftersom jag körde utan vikter!
Bröstpress - precis som det brukar vara - inga konstigheter!
Rygg - mycket bra! Gillade den verkligen!
Triceps - med stång med massor av vikter på! Avslutades med kickbacks!
Biceps - GRYM!!!! Den är annorlunda - jag tror ni kommer gilla den! Passets höjdpunkt!
Utfall - Mycket bra!
Axlar - Tuff ;p härlig!
Mage - bra, inga konstigheter!
 
RELEASE - Annandagen
 
 
 
 
BODYCOMBAT 54
Ja, vad ska man säga.... Dan & Rachel har gjort det ännu en gång! 54:an är en fantastisk release! Jag vill inte avslöja så mycket, vill att ni själva ska få bilda er en uppfattning om passet!
 
Uppvärmning - toppen, jag gillar verkligen låtarna!
Combat 1 - GRYM!!! Säger inget mer ;p
Power training 1 - Bra, bra, bra!
Combat 2 - Mycket bra, rolig kombo!
Power training 2 - Ni kan räkna med att det kommer bränna i axlarna!
Combat 3 - Kanske den enda som jag inte fastnade för.... men de kommer väl ;p
Muay thai - Tuff =) många knän!
Power training 3 - Mycket bra!
Styrka - Tuff! En rolig ny övning!
 
RELEASE- Nyårsafton
 
Längtar ni....?!?!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Grymt kul att träffa er och vilken bra sammanfattning av BC54! Väldigt inspirerande pass, jag hade skitkul och vilken energi! Kom tillbaka snart ;)

    Svar: vi tycker det var kul att träffa dig igen oxå ;p å självklart kommer vi tillbaka =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-10 | 13:02:23
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Frida säger:

    Längtar ihjäl mig!!

    Svar: Vi oxå ;p kommer bli super! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-16 | 22:04:28

Kommentera inlägget här: