Friskvårdskompaniet

God Jul!

Kategori: Allmänt

Igår körde vi torsdagsmys så idag fortsätter vi med fredagsmys! =)
 
Vilken vecka det varit, jag har verkligen haft superkul! Roliga gruppträningspass, hårda PT-träningar, lite tid för egen träning, planering för våren & massor av julmys!
 
Måste bara skryta över mina PT-kunder.... vilka framsteg de gjort - ALLIHOPA! Jag blir så glad, dom är så duktiga! Dom kämpar så hårt, jag blir verkligen inspirerad av dem ;p Det är så kul att få följa deras framsteg! Jag ser framemot våren med dem!
 
Åsså är jag verkligen superpeppad på vårterminen! Det ska bli så himla kul.... fast först ska jag ju iväg på resa! Men jag längtar ändå lite =)
 
 
Nu tänkte jag ta helg... ända tills på måndag! Då är jag tillbaka med nya tag!
Önskar er alla en toppenhelg!
//Jossan

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Framsteg?!? Du måste se nåt som vi inte ser ;)...
    Näe...skämt å sido...TACK för att du pushar oss genom ena jobbiga övningen efter den andra :)! Ser själv fram emot att förbättringarna som jag goppas kommer.
    /Lisa
    ps: denna gån fick jag SJUK träningsvärk i låren ;P

    Svar: Det gör jag så gärna! Vi kommer ha sååå himla kul i vår ;p Vi ses! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-17 | 06:54:34

Kommentera inlägget här: