Friskvårdskompaniet

Godmorgon tisdag!

Kategori: Allmänt

Inatt blev det inte mycket sömn alltså...
 
Vet inte om ni sett någon av delarna i miniserien Arne Dahl? Om inte - GÖR DET!! Fastnade iaf i soffan igår framför detta och sedan när väckaren ringde där strax efter 04 hade inte mina ögonlock varit slutna länge........
 
 
Hur kommer det sig att man VARJE GÅNG resonerar likadant?? På kvällen tänker jag alltid att "men gud vad gör det om jag sover lite mindre inatt, det är det ju självklart värt det! Jag är ju inte ens trött!" Och sedan på morgonen tänker jag alltid " men vad f*¤#n Tina, VARFÖR gick du inte och la dig i tid????" Någon som känner igen sig??
 
 
Har ni förresten tänkt på hur mycket gäspar smittar av sig? Googlade lite på bilder på folk som gäspade nyss och tror jag hann med typ 5 gäspningar! Haha
 
Menmen, nu när man är på jobbet går det ju ändå ganska bra! Lite frukost i magen och en lång att-göra-lista håller en vaken ett tag iaf ;)
 
Hoppas ni får en bra tisdag och att ni inte blivit HELT insnöade!
 
Vi ses =)
 
// Tina

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Samma här! Hämtade sonen efter 23 och somnade sen alldeles för sent för att kliva upp 4.30! Det går! Energin tar vi igen på combaten ikväll! Ha det bra!

    Svar: Härligt att höra Agnes! Ja det gör vi absolut, ses ikväll =)) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-04 | 08:12:30

Kommentera inlägget här: