Friskvårdskompaniet

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Då var det dags.... väskan är packad och jag är redo!
Drygt 4 veckors semester väntar nu.... vietnam, kambodja & thailand! Sol, bad, god mat, äventyr & bara ta de lugnt!
 
Vill bara önska er en riktigt GOD JUL & ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR! Vill oxå tacka för ett X antal grymma träningstimmar! Så mina vänner - sköt om er här hemma å njut av ledighet & god mat!
 
Förresten, mitt vad gick ut idag! JIHOOOOO! 32 dagar - jag fixade det!!! Kan knappt tro det är sant (godisgris som jag är) Nämen, allt går om man bara vill! Funderar dock på att äta Polly till lunch idag... va tror ni om det ;p å kanske kladdkaka till efterrätt! ;p Fast just nu känns de som att jag skulle kunna fortsätta ett tag till! Eller........... fast... vi får se!
 
 Å jooo..... sammanfattningen av 2012 kommer när jag är tillbaka i januari! =) Den som väntar på nåt gott..... ;p
 
 
Vi ses i januari!
Ta hand om er =)
KRAM
//Jossan

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack för ett fantastiskt träningsår Jossan, du är otrolig!! Ha det bäst nu!

    Svar: Hej Veronica, å tack själv för ett härligt år! Ses om nån vecka ;) /jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-20 | 12:53:32
    Bloggadress: http://veronicas.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: