Friskvårdskompaniet

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Glad tisdag på er!
Hoppas ni haft en fin dag! 
 
Idag har vi haft både CRAFT & TEAM SPORTIA på besök!
 
Min röst försvann lite idag... så nu blir det en stor kopp te åsså ska jag försöka att inte prata så mycket mera ikväll... haha =) (skönt... tycker nog min sambo)
 
Imorgon släpps platserna till våra PT-grupper som startar efter jul! Jag är supertaggad, jag kommer få köra en alldeles egen grupp =) kommer bli hur kul som helst!'
 
Imorgon är blir en rolig dag! Jag, Tina & Irene ska träffas på jobbet kl 08.00 för att fixa en sak... spännande va!?
 
 
Ses imorgon!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur många minuter är pt passet igrupp?

    Svar: Hej! Det är 60 minuter! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-12 | 17:25:10

Kommentera inlägget här: