Friskvårdskompaniet

Nyårslöfte....?!?!

Kategori: Allmänt

DÅSÅ! Här kommer våra löften som utlovat:
 
  
Jossan: Mitt nyårslöfte blir något som jag verkligen vill..... det är något som jag definitivt kommer att få kämpa för.... och det är något som absolut är uppnåbart! Jag ska rehabträna mitt knä så att jag snart kan få börja köra Bodypump igen ;p Japp.... så får det bli! PUMP 2013 - here I come!
 
Tina:  JAG SKA BÖRJA LÖPA! Jag skrev det med stora bokstäver för att övertyga mig själv haha. Nä men jag har länge velat ta tag i löpningen, har till och med köpt kläder (läs mycket kläder) så att jag ska kunna börja komma igång. Så jag tänkte det, att skriver jag det här på bloggen och med er hjälp - kanske jag fixar det??? Jag tycker själv att alla människor har ett val, och tar man inte tag i saker och ting får man ju skylla sig själv, så nu är det väl min tur att pushas lite! Slut på ursäkter - LÖPARSPÅRET - HERE I COME!!
 
NI DÅ???? Har ni något löfte ni vill dela med er av - skriv det här!
Då kan vi hjälpa till och peppa varandra!! =)
 
GOTT NYTT ÅR!
//Tina & Jossan
och alla de andra såklart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: