Friskvårdskompaniet

TILLBAKA!

Kategori: Allmänt

Hej på er!!
 
Hoppas ni haft en härlig jul! Det har jag haft kan jag lova =) För mycket mat och godis och knappt rört mig ur fläcken haha! Det ska det bli ändring på, men inte förrän på tisdag nästa år...;)
 
Har pratat med Daniel, Nils, Anna och Fia som jobbat här när vi andra varit/och är borta, och de säger att det har varit rätt mycket här folk ändå! Kul att många vill utnyttja ledigheten med att träna också!
 
Nu på morgonen har jag städat och städat och städat. Vet inte hur ni funkar, men själv är jag en listmänniska. Så nu är då några punkter på den låååånga listan strukna!
 
 
(Detta är ett A4, bara så ni vet....;)
 
Annars då? Vad riktigt händer här i huset? Ja igår var ju Elin Forsell här och körde sitt andra pilatespass! Responsen vi fått höra har varit riktigt riktigt bra, så vi får hoppas hon kommer och hälsar på fler gånger! =)
 
Igår körde även Rikard ett speciellt TRX pass! TRX CIRKEL hette det, och jises vad deltagarna fick jobba! Var ner och tjuvtog någon bild...
 
 
Full rulle och fullt gym var det verkeligen! Vill ni testa detta köra han även ett till sådant pass måndag 7:e januari kl 18!
 
Vad händer mer då? Jo - vi har börjat ladda för medlemsfesten!! Första biljetterna är redan sålda... LÄNGTAR!
 
 
Kikade lite i bildarkivet och hittade några bilder från den där Core Challangen som vi körde här en fredag lunch! Tänkte bjussa på dem också såhär på fredagsmorgonen =)
 
 
 
Hoppas ni får en trevlig fredag! =)
 
// Tina
 
 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Hej Tina! Kul att du är tillbaka! Jag såg att det är 45 p reservlistan på combatreleasen!!! Kan ni inte köra i båda salarna samtidigt? Det är ju enda passet den dan. Skulle vara kul att få komma med och ladda inför kvällen med en urladdning!

    Svar: Vi har sett detta och lagt ut ETT TILL KL 11.00!!! =) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2012-12-28 | 10:41:34

Kommentera inlägget här: