Friskvårdskompaniet

Å sååå roligt...

Kategori: Allmänt

...det är här på Friskvårdskompaniet!

Jag startade ju dagen med att gå på COREBALL! Shit, så jobbigt... eller ja, det blir ju vad man gör det till! Men jag resonerar såhär: om man lika är här för att träna då är det ju lika bra att ta i ;P eller hur?!?! 
Det var ett mycket bra pass, funktionella övningar som alla kan köra, i olika nivåer så man kunde välja hur mycket man ville ta i! Baksida lår fick sig en rejäl genomkörare, det kommer kännas imorgon, det är jag övertygad om! Man tränade mycket balans eftersom det är på boll, det är bra!
Detta är nåt som alla borde köra, eftersom många är svaga i mage och rygg! Så testa gärna passet om ni har möjlighet!  

Sen var det dags för jobb... vi har rätt fullt upp nu! Mycket på gång, som vanligt ;P Tyvärr har vi många som är sjuka nu... =/ så jag hoppas alla kryar på sig fort! Aya är tillbaka från thailand, pigg, brun, taggad och motiverad! Det är härligt!

Sen var det äntligen dags, veckans BODYCOMBAT! Å så kul det var =) Fantastiskt duktiga deltagare, jag blir som stolt ;P

Nepp, nu håller vi tummarna för lite träningsvärk imorgon!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: