Friskvårdskompaniet

Måndag morgon =)

Kategori: Allmänt

Jahapp... då var man tillbaka på jobbet igen, och det känns SUPERKUL! Detta är nog den första måndagmorgonen som jag vaknat innan min väckare ringde (04.45) Jag hoppas verkligen att min "morgonpigghet" håller i sig läääänge... men om några dagar har jag säkert tyvärr vänt tillbaka dygnet efter resan!

Som sagt, det känns jätteroligt att börja om att jobba igen ;P Å så mycket folk som tränar nu, man kan ju inte bli annat är supertaggad! Som ni kanske märkt har vi ju massor på gång nu... bl.a våran MEDLEMSFEST den 24 februari! Detta vill ni inte missa! Det kommer blir superkul =) så jag hoppas att ni kommer allihopa!

Ha en fortsatt kanonmåndag nu!

//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    När börjar ni med sh`bam?

    2012-02-08 | 11:41:06

Kommentera inlägget här: