Friskvårdskompaniet

Måndagmorgon!

Kategori: Allmänt

Då var det måndagmorgon igen! Känner mig tröttare än nånsin... men snart piggnar jag nog till!

Tänkte försöka ge mig på en liten sammanfattning av våran MEDLEMSFEST 2012 som vi hade i fredags! Vet inte riktigt vart jag ska börja.... men vilken fantastiskt trevlig kväll =)

Vi startade tidigt på fredagen med att bli sminkade (av Ego & Ida) och fixade i håret (av Karma)! Dock blev det ändå ganska stressigt mot slutet... vid 17-tiden gick vi till Mollys för att snabbt hinna gå igenom våra uppvisningar!
Kl 18.00 startade insläppet på Allstar! Det kom hur många härliga medlemmar som helst =) Man fick en välkomstdrink och en bingobricka till att börja med, så det var bara att börja mingla. Man skulle alltså gå omkring och samla ihop signaturer... bl.a av någon som ägde en båt, hade rött hår, gillade spinning, hade svarta glasögon o.s.v! Det var superkul!

Sen var det dags för mat, och det behövdes verkligen, himmel så hungriga vi var ;P Vi bjöds på hamburgare, massor av sallad & såser, revbensspjäll, kycklingklubbor, woknudlar m.m!
Efter maten gick vi ner till Mollys, där startade vi med våran Modevisning. Vi hade som vanligt fått låna kläder från Stadium! SÅ kul det var.... å så pirrigt ;P Jag tror det flesta uppskattade modevisningen... framför allt när killarna gick ;P dom var så himla snygga, haha!





Under tiden vi gjorde oss klara för uppvisningarna av passen så hade vi lite utlottning av några vinster! Sen var det äntligen dags för uppvisning av BODYPUMP, AFROPOWERDANCE, BODYCOMBAT & ZUMBA!
Jaa... vad ska jag säga =) SUPERKUL var det! Publiken var verkligen med och vi gav allt vi hade! Helt fantastiskt var det =) Vi hade förberett några lekar oxå men dom hann vi tyvärr inte med!
Sen gick vi tillbaka upp till Allstar! Dansade & minglade hela kvällen =)










Det var verkligen en superlyckad kväll =) jag är jätteglad att så många kom! Nu känns det dock lite tomt... vi hade laddat så länge för festen! Men vi bestämde oss ihelgen för att vi snart ska hitta på nåt annat kul för våra medlemmar =) för vi kan ju inte måsta vänta ända till oktober och SUPERSATURDAY!

Nu väntar vi med spänning på foton från kvällen som Patrik Degerman tog!

Hoppas verkligen ni hade lika kul som vi hade! Å hoppas ni kommer nästa år igen ;P

//jossan

 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Det var verkligen en jättebra kväll! Jag hade superkul från början till slut! Hela eventet kändes väldigt välplanerat och det märktes att ni lagt ner tid på det! Det var en rolig upplevelse som jag kommer ha många minnen ifrån! Tack för en jättelyckad kväll!! (och jag ser fram emot fler event!)

    2012-02-27 | 12:31:41
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Sarah säger:

    Det var superkul! :))

    2012-02-27 | 14:12:29
    Bloggadress: http://enbitavlivet.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Hade inte möjlighet att komma :(

    Kan ni bara ha en medlemsfest per år? Kan ni inte ha en till sommaren/hösten också?:))

    2012-02-27 | 19:20:07
  • Mirja säger:

    Det var helt awesome! :D Grymt bra arrangerat!

    2012-02-28 | 06:15:14

Kommentera inlägget här: