Friskvårdskompaniet

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Då var mitt dygn tillbaka vänt =/ Klockan är 08.00 och det kändes jättetungt att kliva upp! Men nu när man väl fått sig upp går det bra ;P
Igår var det tisdag och jag fick äntligen köra mina tisdagspass, core & bodypump! Det var superkul, jag har verkligen saknat mina tisdagar! Tack å lov att jag iaf körde 2 pump-pass där borta, annars hade jag nog haft jordens tränningsvärk idag!! Men än så länge känns det rätt ok!

Å idag är det ONSDAG vilket betyder BODYCOMBAT! Som jag längtat! Det känns dessutom lite extra roligt eftersom jag knappt kört nr 50... bara 1 gång! Så nu ska jag börja tagga =) Onsdagar är som en lite extra speciell dag... men det är nog för att det är BODYCOMBAT! Så jag längtar verkligen tills passet ikväll... det har jag gjort nu i ungefär en månad ;P

Idag ska jag ta tag i planeringen av MEDLEMSFESTEN! Den kommer bli superkul =)



Visst kommer ni ikväll?

Ha en kanondag!
//Jossan

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Jaa! Jag längtar också, är superpeppad!

    2012-02-08 | 09:28:41
  • Emma säger:

    Hej! Kan inte du lägga upp låtarna som spelas på Zumba-passen? Tycker att de är så härliga!:)

    2012-02-08 | 14:02:06

Kommentera inlägget här: