Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Hej! Hur ska man veta när det är smartast att börja med zumba? Jag menar när det blir nya steg och ny musik, så man inte är helt borta! Det känns bättre om alla är lite vilsna i koreografin! Tack för en trevlig blogg!

Svar: Hej Mika!
Kul att du gillar bloggen!
Jag tycker du ska gå på ett Zumba-pass nu på en gång =) Man behöver inga förkunskaper för att gå på nåt av våra pass! Men jag förstår hur du menar.... men vi är alla nångång nya i början så du behöver inte vara rädd för att känna dig vilsen! Alla är ändå där för att dansa å ha kul och dessutom kommer alla vara så upptagna med att titta på sig själv i spegeln ;P
Lycka till!




Kommentar: Om man ska träna både kondition och i gymmet, vilket ska man börja med?

Svar: Hej!
Det är en ganska svår fråga att svara på när jag inte vet vad din tanke är med träningen, vad du har för mål, upplägg osv! Så det beror helt på vad för konditionsträning du tränar och hur du styrketränar. Men rent säkerhetsmässigt skulle jag rekommendera att börja med styrketräningen, annars finns det en risk att du tröttar ut dig under konditionsträningen vilket kan leda till att din teknik blir försämrad under styrketräningen! Men sen kan man oxå fundera på om det finns möjlighet att träna stryke- och konditionsträning vid två olika tillfällen!
Men som sagt, svårt att svara på!
Nästa gång du kommer hit tycker jag att du ska hugga tag i mig, Irene eller Johan så kan vi prata mer om det =)



Kommentar: hej, skulle du kunna lägga upp låtlistan som du har på tabatan nu?

Svar: Hej Emma!
Här kommer låtlistan:
1. Katy Perry - Firework
2. Pink - Cuz I can
3. Breeze & Ritmen - If I were you
4. Jason Born - Written in the stars
5. The prodigy - Warriors dance
6. Scooter - J'adore hardcore
7. Trinity - Turn to me


//Jossan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: