Friskvårdskompaniet

Svar!

Kategori: Kommentar/Svar

Kommentar: Låter superhärligt! :) Jag har en liten fråga: Hur blir man instruktör på Friskvårds? Går man en utbildningskurs innan eller söker man jobb där som vanligt?
/Sandra


Svar: Hej Sandra! Det bästa är om man redan gått någon instruktörsutbildning, men det är inget måste! Men jag tycker absolut att du ska lämna in ett CV till oss även om inte jobbat som instruktör sen tidigare!





Kommentar: Hej, medlemsfesten den 24 kommer man komma gå ifrån ett tag om man vill eller är utgång= hemgång? Alltså innan man ska ner till mollys?

Svar: Hej! Hmm, det var en bra fråga! Jag vet faktiskt inte hur det fungerar på Allstar/Mollys... om dom brukar ge en "stämpel" så man får gå ut som man vill eller inte?! =S





Kommentar: Hej! Det vore jättekul om ni skulle kunna lägga ut spellistan till det nuvarande zumbapasset? Låtarna ger en sån härlig träningskänsla! :)
Kram och fortsätt som ni gör!


Svar: Hej Sofie! Kul att du gillar musiken! Jag ska ta reda på listan på måndag då jag börjar om att jobba igen!





Kommentar: Hej!nKommer ni ha några maratonpass denna termin?
Hoppas allt är bra med er "down under" och det går bra med tidsomställningen.


Svar: Hej Marika! Ja, vi kommer absolut köra några Maratonpass i vår, bara att hålla utkik på hemsidan!





Kommentar: Hej!
Jag är väldigt besviken på att jag betalat årskort, men jag får sällan plats på passen.
Varför tar ni in så mkt folk/medlemmar när det inte finns plats???
Jag bokar alltid reservplats, men man får inte plats så ofta ändå!
/Maria


Svar: Hej Maria! Det är jättetrist att du känner dig besviken! Nu har jag inte varit hemma här på ett tag men jag tror att vi satt in några extrapass under januari månad! Men nu är både jag och Tina tillbaka, och vi är supertaggade på pass så vi kommer absolut sätta in fler pass nu i februari!




//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Kan inte alls hålla med dig Maria om att inte komma med då jag ofta varvar olika pass och har många gånger bokat in mig på reservplats 12-22 och ändå kommit mig med.

    2012-02-05 | 02:29:03
    Bloggadress: http://sarahsvagner.blogspot.com
  • Marika säger:

    Hej,Maria!

    Lite tips på att få plats:

    1.Kolla upp schemat för veckan så du kan planera vilka pass du vill gå på.



    2.Boka så fort du vaknar på morgonen plats till de/dem passen som just släppts. Nu sedan tiden ändrats då platserna släppt från 24 till 6 på morgonen är det betydligt lättare att få plats.



    3.Om du tyvärr glömt att boka passplats,så behöver det inte vara kört. Det är offta reservplatser avbokas o då inte bara reservplats 1 utan ännu lägre ner på listan.

    2012-02-05 | 09:05:03

Kommentera inlägget här: