Friskvårdskompaniet

TÄVLING!

Kategori: Tävling



På Friskvårdskompaniets sida på Facebook kör vi just nu en tävling där man kan vinna 2st biljetter till våran MEDLEMSFEST fredag den 24 februari! Jag tycker att vi ska köra en likadan tävling här på bloggen eftersom jag vet att alla läsare här inte har facebook!

Så:

Ta chansen och vinn 2st biljetter till våran MEDLEMSFEST fredag 24 februari! Afterwork buffé, tävling, modevisning, utlottning m.m, det kommer bli en fantastisk kväll! Motivera varför just du ska vinna 2st biljetter! Vinnaren utses nu på fredag den 17/2!

KOM IGEN NU... man vinner aldrig om man inte är med och tävlar!!

Lycka till ;P
//Jossan

Kommentarer

  • emma säger:

    hej, skulle du kunna lägga upp låtlistan som du har på tabatan nu?

    2012-02-14 | 22:22:36
  • Christer Dahl säger:

    ja, min hustru som tränat hos er redan i 1,5år har äntligen fått igång mig. Jag har startat det seriösa projektet 'Från pingvin till Fightclub' och borde belönas med 2 biljetter för det vågade åtagandet.

    2012-02-14 | 22:35:12
    Bloggadress: http://photo.pixla.org
  • Ida säger:

    Jag borde vinna så att jag och min kompis kan bli inspirerade tillsammans med andra taggade människor, och hitta en riktigt bra motivation inför våren som är runt hörnet!

    2012-02-16 | 14:30:52
  • Linda säger:

    Jag lever som inackorderad på mitt studiebidrag. Just nu måste jag lägga undan så mycket pengar jag bara kan inför balen och om jag inte får jobb i sommar. Därför kan jag inte lägga ner pengar på fester. Dock är jag väldigt sugen på att fara och jag gillar mat och lekar ;)

    2012-02-16 | 16:55:04
  • Emma säger:

    Hej, jag skulle gärna vilja vinna för det skulle vara så kul att få fara och finna lite ny inspiration och energi till träningen, bli ännu mer sugen på allt som väntar en nu til våren både när det gäller träningen och skolan!

    2012-02-16 | 18:24:58

Kommentera inlägget här: