Friskvårdskompaniet

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Jag fick en fråga om vi inte ska ha en medlemsfest snart igen... OCH JAAAAAA... det ska vi nog faktiskt, inte en likadan, för de skulle bli lite trist! Den riktiga medlemsfesten ska vara i februari varje år, så är det bara! Men vi har spånat på en annan grej... nåt för oss allihopa, både personal och medlemmar =) troligtvis kanske i juni =) å jag längtar redan, det är ju så himla kul!

Nåväl... vilken härlig dag det varit! Jag startade dagen med en promenad i det fina vädret... kan dessutom hamnat på nyheterna ;P haha... jag gick nere vid älven och där var västerbottensnytt och gjorde nåt reportage... så nu håller jag tummarna för att jag INTE fastnade på bild!

Sen var det dags för jobb! Å sen core & bodypump! På coren dammade jag av ett gammalt pass... CORE 4 för att vara exakt! Det var kul, tycker jag iaf... jag är ganska less på det andra =/ men förändring förnöjer, eller hur man nu säger! Sen körde vi bodypump... det var superkul! Alla tog nog i lite extra ;P under passet bestämde jag mig för att köra en mix nästa vecka! Så nu längtar jag tills nästa tisdag!

Imorgon är det onsdag... det betyder BODYCOMBAT! Jippi!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Jossan

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Härligt att det blir en till fest. En annan jobbade ju i fredags och missade kalaset. Nu får man ju en ny chans!

    2012-02-28 | 23:23:26
    Bloggadress: http://sarahsvagner.blogspot.com

Kommentera inlägget här: