Friskvårdskompaniet

2011 - året som gått!

Kategori: Allmänt

Tänkte ge mig på att göra en liten sammanfattning av året som gått! Själv tycker jag det har varit ett fantastiskt år, väldigt händelserikt iaf ;P Friskvårdskompaniet har tagit många steg framåt, i helt rätt riktning!


Januari
Jag var på semester under januari månad, så jag hade det riktigt lugnt och skönt! Här hemma på Friskvårds var det mer fart, som vanligt är januari en härlig träningsmånad då många vill komma igång igen efter julledigheten!


Februari
Då var det dags för våran 2:a Medlemsfest! Det blev verkligen superlyckat =) En trevlig kväll med uppvisning, modevisning, mingel & dans! Håll utkik, väldigt snart kommer mer info om våran Medlemsfest 2012!


Mars
Nu minns jag inte riktigt hur många år vi kört Spinvasan... men det kan ha varit det 9:e året! En tuff & svettig dag där 35 deltagare kämpar tillsammans och cyklar ca 4 timmar! Med Vasaloppet på storbildskärm, fina priser & blåbärssoppa! Snart släpper vi anmälningslistan för nästa Spinvasa!


April
Vi körde ett riktigt lyckat och härligt Maratonpass minns jag! 2 timmars träning, Afro, Core, Bodypump & Bodycombat! Tror det var lördag 16/4!


Maj
Under maj bytte vi ut i princip hela våran konditionsavdelning! Nya cyklar, roddmaskiner, löpband, crosstrainers m.m! Vilket lyft!


Juni
Johan & Tina flyttade hem! Även Felicia kom hem över sommaren!


Juli
Vi började bygga om övervåningen! Reslutatet blev en helt ny Yogasal =)


Augusti
Irene, Johanna & Linda börjar om efter mammaledighet!
Vi byter ut våran gymutrustning till sprillans nya maskiner!


Höstgruppträningsschemat drog igång! En av nyheterna var Tabata/Intervall!


September
Vi åkte iväg på LesMills konvent SUPERSATURDAY i stockholm! En kanonhelg med massor av träning, shopping, och framförallt inspiration! Det var då vi bestämde oss för att arrangera vårat eger SUPER-konvent!


Oktober
Yes, vårat SUPERSATURDAY konvent blev helt enklet hur bra som helst! Vilken fantastisk dag! Det är svårt att beskriva känslan man hade i kroppen, men lycklig var man =)


November
Halloweentema! Vad ska man säga... titta bara på bilderna ;P en superrolig fredag var det iaf!


Dessutom körde vi körde våran cykeltävling under 8 veckor där man skulle delta på minst 2 cykelpass per vecka!  

December
Å sen kom årets sista månad som har bestått av massor med planering inför år 2012!






Vi på Friskvårdskompaniet är supernöjda med året som gått! Nya pass, nya instruktörer, nya medlemmar, ny utrustning, ny energi, roliga events, nya påhitt och ideér, svettiga pass, tuffa pass och MASSOR av träningsgläjde!
STORT tack till alla er som dag ut och dag in tränar vidare mot nya mål, vi tycker det är superkul att ni trivs här!
Vi skulle uppskatta om fler skrev en kommentar om erat bästa träningsminne från 2011!

Tack =)
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Ett härligt träningsår på friskvårds.



    Har ni något speciellt planerat för detta år?Event,maratonpass,osv...

    Och kommer bodycombat 75minuter tillbaks nått mer i år,efter morgondagens pass?



    2012-01-03 | 19:48:53
  • Jossan säger:

    Hej Marika!

    Det blir nog en hel del roliga events det här året! Bl.a. medlemfest, spinvasan, maratonpass, supersaturday o.s.v! Så vi kan nog se fram emot ett toppenår! Eventuellt kommer vi köra ett 75minuters combatpass nångång, för omväxlings skull, men inget bestämt =)

    2012-01-03 | 21:28:14
  • Zandra säger:

    Vilken fin sammanfattning av året! Det har hunnits med massor ju!

    Mitt främsta minne är nog att jag började träna hos er överhuvudtaget, finns ingenting som jag ångrat med det beslutet! Jag började i början på januari förra året och det är nog mitt bästa minne! Annars så gillade jag matatonpasset med afro, core, bodypump och bodycombat jättemycket! Hade jag haft möjlighet att vara med på Supersaturday, så hade det garanterat varit det bästa! Hela mitt träningsår har varit grymt, svårt att beskriva den känslan!

    2012-01-04 | 08:55:17
  • maggie säger:

    Alla träningstillfällen är toppen! Speciellt när ni instruktörer är så himla taggade också! Blir grymt mycket roligare då! Ser fram emot att vidga mina vyer bland de olika passen detta år!

    2012-01-04 | 14:04:50

Kommentera inlägget här: