Friskvårdskompaniet

BODYPUMP 82

Kategori: Allmänt

Hej igen!

Jag ar ledsen att jag inte kan svara pa fragor nu... hinner tyvarr inte, jag far gora det nar jag kommer hem!

Jaaaa... vi har det hur bra som helst! Heeeelt galet! Nu befinner vi oss i Auckland, Nya Zeeland, det ar alltsa har LesMills startades och saklart har deras huvudkontor ar! Sa idag har vi varit med pa filmningen av det nya nya Bodypump 82! Hur kul som helst, det gar inte att beskriva med ord hur haftigt det var! Det kandes ratt sa konstigt att sta dar, sa manga ganger som man tittat pa dessa dvd:er for att lara sig nya pass... a nu var vi dar! Helt galet!

Hinner dock inte uppdatera mer...

Naval, pa tisdag blir det filmning av Bodycombat 52! Gissa om vi langtar!

Kram pa er!
//Jossan

Kommentarer

  • Marianne säger:

    Vad härligt det låter! Vi längtar efter er som vänner, kollegor och instruktörer. Hoppas ni är supertaggade när ni kommer tillbaka! NJUT NU av er sista vecka på andra sidan jordklotet / Marianne

    2012-01-26 | 18:44:24
  • Sandra säger:

    Låter superhärligt! :) Jag har en liten fråga: Hur blir man instruktör på Friskvårds? Går man en utbildningskurs innan eller söker man jobb där som vanligt?

    /Sandra

    2012-01-31 | 20:51:08

Kommentera inlägget här: