Friskvårdskompaniet

Nu är det dags....

Kategori: Allmänt



Nu sitter vi på Arlanda och väntar =) Pirriga, förväntansfulla & taggade! 3 härliga veckor i australien & nya zeeland!

Om vi har tur kommer vi möta upp Felicia Lundberg i Byron bay! För nya läsare så är Felicia en instruktör som har jobbat hos oss tidigare! Och troligtvis kommer hon hem igen över sommaren!





Sååå kul att det är så många läsare just nu! Därför hoppas jag på att kunna göra nåt inlägg nångång iaf, dock kan jag inte skriva om läget på Friskvårds... men jag kanske kan skriva om träningen där borta, vi ska ju som sagt inte bara softa! Men ni får jätte jätte gärna skriva till mig och berätta om läget på Friskvårds, hur det går med träningen och bara allmänt! Det vore kul att få läsa =)

Sköt om er nu där hemma så ses vi i februari igen!
Jag kommer sakna er!

Ses snart!
//Jossan

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej!

    Jag är väldigt besviken på att jag betalat årskort, men jag får sällan plats på passen.

    Varför tar ni in så mkt folk/medlemmar när det inte finns plats???

    Jag bokar alltid reservplats, men man får inte plats så ofta ändå!

    2012-01-12 | 17:32:27
  • Marika säger:

    Hej!Kommer ni ha några maratonpass denna termin?



    Hoppas allt är bra med er "down under" och det går bra med tidsomställningen.



    2012-01-13 | 12:08:40

Kommentera inlägget här: