Friskvårdskompaniet

BODYSTEP!

Kategori: Nyheter/Information

 
Japp... idag var det dags! Vaknade kl 8 utan väckare, vilket är otroligt härligt! Visste inte riktigt hur jag skulle starta dagen, kikade in på friskvårds sida å såg ett extrainsatt bodystep-pass.... det fanns kvar platser - perfekt tänkte jag!
 
Å ja... lite nervös blir man ju... jag hade bara testat bodystep en gång tidigare, å de va länge sen! 
Så... hur var det då....? 
Det var jättekul =) verkligen! Å jag tyckte de va kul även fast jag inte alltid hängde med! Men konstigt vore väl de, om man redan kunde allt, eller hur!?! Tjejerna gav flera gånger lättare alternativ... vilket är otroligt bra. Man behövde inte hoppa, man behövde inte lägga på armar, man behövde inte gå så djupt ner.... om man inte ville såklart ;p Det fullkomligt sprutade energi från Tina och Linda å det smittade av sig, på alla! Jag kom på mig själv flera gånger av att bara le ;p
Bra musik, fantastiska instruktörer, svettigt, utmanande... det kan ju inte bli bättre! Så tummen upp för BODYSTEP!
 
Har ni hunnit testa?
Nästa pass är på tisdag morgon, 08.30!
 
//Jossan

Kommentarer

  • jenny säger:

    varför ska ni inte ha ngn zumba till veckan? varken det eller sh'bam på länge.. tråkigt.
    är alla dansare på semester eller?

    2012-07-27 | 22:45:30

Kommentera inlägget här: